Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie bij je te bezorgen. Toch komt het wel eens voor dat er schade ontstaat tijdens transport of dat er andere redenen zijn waardoor je aanspraak wilt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt zullen wij, uiteraard kosteloos, zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan voorkomen (al doen we ons uiterste best om dit te voorkomen) dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland en dat je een klacht over ons hebt. We stellen het op prijs dat je klachten eerst aan ons doorgeeft, via mail naar shop@fabex.nl. of telefonisch via 085 001 3239.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je klacht / geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.