Retour

Retour of ruilen bij Fabex.

Natuurlijk begrijpen we dat het soms lastig is om vanaf een aantal afbeeldingen en wat tekst, een goede beslissing te maken. Dat u dan een bestelling doet die, eenmaal bij u aangekomen, tegenvalt kan gewoon gebeuren. Ook bestaat de kans dat een artikel gedurende het transport beschadigd raakt. Geen punt bij Fabex.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor verzending van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte verzendtarieven de website van uw vervoerder.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@fabex,nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

U neemt in alle gevallen van retourneren eenvoudig contact met ons op via het contact formulier, downloadt en verstuurt het herroepingsformulier of rechtstreeks via shop@fabex.nl en vervolgens maken we een afspraak over het retourneren. Uiteraard kunnen we eenmaal geopende of gebruikte artikelen niet retour nemen, artikelen behoren in ongeopende verpakking en met de juiste seals en/of labels te worden geretourneerd.

Download hier indien gewenst een formulier herroepingsrecht

 

Uitzonderingen retourneren

  1. Wanneer verzegelingen, labels of seals verwijderd zijn
  2. Wanneer goederen op maat, speciaal verzoek of gepersonaliseerd verzonden zijn
  3. Wanneer goederen duidelijk persoonlijk van aard zijn

Is retourzending en/of herroeping niet mogelijk


Hygiëne en gepersonaliseerde artikelen,

Helaas kunnen we artikelen welke voor u zijn gepersonaliseerd met een logo/tekst, hygiëne artikelen, zoals verbandmateriaal, of speciaal voor u geproduceerde artikelen niet retour nemen.
Bent u echter niet tevreden met uw artikel, neem dan zeker contact met ons op. We streven naar volle tevredenheid van onze klanten. Eventuele problemen lossen we daarom ook graag voor u op.

Defecten en garantie,

Wanneer u wel tevreden bent, maar uw aankoop gaat kapot in de garantieperiode, aarzel dan niet om ons te contacteren via shop@fabex.nl . We zullen dan uiteraard uw garantieclaim in behandeling nemen en proberen zo snel mogelijk het artikel te ruilen.

Klachten, 

We zullen het altijd proberen te voorkomen, maar het kan zijn dat u ontevreden bent. Laat het ons alstublieft weten via info@fabex.nl. We zullen alles in het werk stellen om u tóch een prettig gevoel te geven als klant bij FABEX.nl

Lukt het ons niet om u tevreden te stellen en uw klacht naar uw wensen te behandelen of op te lossen, dan bestaat de mogelijkheid om uw klacht of geschil, aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.